Een intranet in Microsoft 365 zonder tussenkomst van IT? Dat kan!

Een intranet is een krachtig communicatiemiddel dat – mits goed ingezet en onderhouden – dient als online startpunt. Het helpt je collega’s vooruit en stimuleert samenwerking en betrokkenheid. Als je je als communicatieprofessional of marketeer in het intranet-vraagstuk bijt, vraag je je wellicht af hoe je dit realiseert. Welke oplossing ondersteunt mijn wensen, maar faciliteert dit zonder (al te veel) tussenkomst van IT? Waarmee komen we IT tegemoet aan het verzoek om een oplossing binnen Microsoft 365 te zoeken, maar zorgen we dat de afdeling communicatie producteigenaar is en blijft? Dat hoor je in ons webinar.

Op 25 april laten we je in een halfuur drie mogelijkheden zien van intranet tooling, in Microsoft 365 of met een link daarnaartoe. We geven een demo van een in SharePoint gerealiseerd intranet; een goed voorbeeld van een gestandaardiseerd model. Ook krijg je een demo van zogenoemde add-ons die werken binnen je Microsoft omgeving. Je kunt dan zelf bepalen wat voor jouw organisatie de best passende oplossing is.

Focus op de standaard
We focussen ons hierbij op de standaard mogelijkheden binnen Microsoft 365. Zonder maatwerk of de complexiteit die maatwerk met zich meebrengt. We zijn er namelijk van overtuigd dat je verder komt dan je denkt binnen de standaard mogelijkheden.

Standaard SharePoint met gebruik van Viva

Een intranet met Microsoft 365 als basis. Hoe ziet dat uit en wat zijn de voordelen?

Microsoft als intranet omgeving

Valo: een social intranet

Valo werkt volledig bovenop je vertrouwde Microsoft 365 oplossing: gebruiksvriendelijk en veilig.

Meer over Valo

Omnia: ondersteunt interne communicatie

Omnia biedt beheer, analyses en contentfuncties zodat MarCom volledig in control is.

Alles over Omnia Intranet

Webinar: een gestandaardiseerd intranet in Microsoft 365

Kun je een social intranet in standaard Microsoft 365 realiseren waar je als MarCom blij van wordt? Of heb ik een apart product hiervoor nodig? Dat is de vraag die wij beantwoorden tijdens dit webinar. Schrijf je in via het formulier hiernaast en je ontvangt de aanmeldlink in je mail.

Wanneer: 25 april 2023

Hoe laat: 09.00 uur – 09.45 uur

Waar: online, ontvang deelnamelink na aanmelding

Voor wie:
Dit webinar is interessant voor marketeers, communicatieadviseurs, marketingcommunicatie professionals, intranet managers, contentmarketeers, HR professionals en informatiemanagers.

Schrijf je nu in voor dit webinar

Voornaam*
Achternaam
Email*
Functie*
Firma*
Telefoonnummer
Label
Nieuwsbrief
Seminar
Intranet

Meer informatie

Wil je alvast meer weten over de mogelijkheden van een intranet? Bekijk dan eens onze pagina over dat onderwerp, download de bijbehorende whitepaper of neem contact op met Eric. Hij helpt je graag verder!

Eric Bolten - ebolten@csolutions.nl

eric-csolutions